مـــن ؟!

من آرش حیدرنژاد قوچانی لیسانس ریاضی کاربردی و علاقمند به کارهای هنری هستم . 

مدتها به عنوان طراح در قسمت های مختلف کار کردم و تجربیات زیادی در کارهای هنری متفاوت دارم .  

الان مدیر مسئول و صاحب امتیاز کانون آگهی و تبلیغات توسعه و گسترش اندیشه سپهر هستم و همچنین در شرکت های دیگری هم مشغول فعالیتم . 

اگر دوست دارید می تونید در صورت تمایل سوابق اجرایی کارهای من رو و همچنین تخصص های منو در زمینه های مختلف در بخش درباره من بخونید. من علاقمند به ایجاد راهکارهای جدید در تبلیغاتم و همواره فکر و ذکرم ایجاد روشهای نوینی است که هم جوابگوی نیاز تبلیغات کننده باشه و هم مخاطب رو از لحاظ اطلاع رسانی و تبلیغاتی ارضا کنه . از طرفی بتونه عواید مادی خوبی رو هم برای مجری به ارمغان بیاره . در همین خصوص ایده های متفاوتی دارم که اگر علاقمندید می تونید با ارسال ایمیل و ایجاد ارتباط (مشاوره ) از اون طرح ها برای خودتون و شرکت یا مجموعه خودتون بهره برداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد